VI GER KÄNSLA OCH INNEHÅLL TILL MECCA


image ooh_mecca

Mediamecca är en oberoende mötesplats för annonsörer och mediehus, mätinstitut och reklam- och mediebyråer. De beskriver sig själva som Sveriges största och skönaste nätverk för mediebranschen, där besökarna kan inspirera och utmana varandra för att både utbyta erfarenheter och visitkort. I torsdags hölls årets OOH-Mecca där OOH står för Out Of Home-advertising och syftar till den marknadsföring som når konsumenter då de är utanför hemmet. Clavius medverkade för första gången som stolt produktionspartner och bidrog med röd matta till scen och catwalk, vi möblerade en frågehörna på scenen för föreläsare och moderatorn samt byggde tre olika fotoväggar för pressen.

Clavius ordnade även vackra vinnarbuketter till pristagarna då det i slutet av dagen vankades prisutdelning i form av Mecca Awards 2015. Clavius egna blomsterflicka delade glatt ut diplom och blommor till vinnarna av bland annat Årets Utomhusbolag 2015 och Årets Säljare 2015. Utöver detta byggde Clavius även Clear Channels specialdesignade monter med spegelgolv och plexihyllor som utmärkte sig lite extra i vimlet. Clavius gjorde allt från att presentera idéskissen för montern till att skapa delarna och montera dem på plats med våra duktiga montörer.
Vi vill tacka
Jocke Örnelid, VD Mediamecca, för förtroendet och ett gott samarbete.

Fler bilder från eventet kommer snart!